안녕하세요! 저는 사과머리입니다 저는 각종 캐릭터, 그림을 그리고 있고 또 3D모델링도 할 수 있습니다! 많은 작업 꾸준히 올리겠습니다. 많이 보러 와주세요! Hello! I am applehair. I'm drawing various characters and pictures and I can do 3D modeling! I'll continue to post a lot of work. Please come and see us!